مرکز پاسخگویی 24 ساعته ☎ 1527

پرستار در منزل سلامت اول

مشاوره رایگان خدمات اعزام پرستار

چگونه استفاده از تکنولوژی باعث بهبود عملکرد پرستار سالمند می شود؟

عملکرد پرستار سالمند

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

تکنولوژی نقش مهمی را در زندگی روزمره پرستار سالمند ایفا می کند. یک پرستار سالمند با استفاده از تکنولوژی و نرم افزارهای مناسب می تواند وظایف خود را بهتر و سریع تر انجام دهد. برای مثال پرستار سالمند می تواند از طریق اینترنت، اطلاعاتی را درباره جدیدترین روش های مراقبت از سالمندان به دست آورده و عملکرد خود را بهبود بخشد. اکثر افرادی که کار پرستار سالمند را بر عهده دارند، برای به دست آوردن اطلاعات به اینترنت مراجعه می کنند. به غیر از یافتن مطالب در اینترنت، انواع دیگری از تکنولوژی وجود دارد که به پرستار سالمند در انجام وظایف کمک می کند.

ردیاب

بعضی از سالمندان با بالا رفتن سن، دچار فراموشی شده و مکان خود را فراموش می کنند. پرستار سالمند با کمک ردیاب می تواند از گم شدن سالمند جلوگیری کند. این دستگاه به لباس متصل شده و به پرستار سالمند این امکان را می دهد تا مکان دقیق سالمند را بیابد.

چگونه استفاده از تکنولوژی باعث بهبود عملکرد پرستار سالمند می شود؟

پیشنهاد مطالعه: چه زمانی به فکر انتخاب یک مرکز مراقبت از سالمندان باشیم؟

استفاده از نرم افزارهای مختلف برای پرستار سالمند 

 یکی از ویژگی های لازم در کار پرستار سالمند، داشتن حافظه قوی است. پرستار سالمند باید همیشه ساعت دقیق مصرف داروها را به خاطر داشته باشد. زیرا فراموش کردن آن باعث ایجاد مشکل می شود. برای راحتی این کار، نرم افزارهایی وجود دارند که ساعت دقیق مصرف دارو را به پرستار سالمند اطلاع می دهند. یکی دیگر از وظایف پرستار سالمند، پیگیری ملاقات های پزشکی است. نرم افزارهایی وجود دارند که به پرستار سالمند در انجام این کار نیز کمک می کنند. 

تلفن همراه سالمند 

 در کار پرستار سالمند، آمادگی برای مواقع اضطراری اهمیت زیادی دارد. پرستار سالمند باید شماره تلفن های ضروری را همراه داشته باشد تا در مواقع اضطراری با آن ها تماس بگیرد و بهترین وسیله برای انجام این کار، تلفن همراه است.

وب سایت های اطلاعاتی

وب سایت های زیادی در رابطه با کار پرستار سالمند وجود دارند که اطلاعات مفیدی را درباره مراقبت از سالمندان ارائه می دهند. پرستار سالمند می تواند با خواندن این مطالب، اطلاعات خود را بالا برده و در کار خود پیشرفت کند.

حسگرهای حرکتی

یکی از دلایل آسیب دیدن سالمند، افتادن و زمین خوردن است. پرستار سالمند میتواند با کمک حسگرهای حرکتی از زمین خوردن سالمند با خبر شده و به کمک او برود. برای مثال اگر یک سالمند زمان زیادی را در سرویس بهداشتی بگذراند و حسگر پس از مدتی طولانی هیچ حرکتی را شناسایی نکند، به پرستار سالمند هشدار خواهد داد.

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره رایگان خدمات اعزام پرستار