مرکز پاسخگویی 24 ساعته ☎ 1527

بهترین مراکز خدمات پرستاری در تهران

بهترین مراکز خدمات پرستاری در تهران

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

پیشنهاد به افراد خانواده برای یافتن فردی برای کمک در انجام امور خانگی و مراقبت از افراد بیمار، کودکان و سالمندان بسیار مهم است. اما یافتن فردی مناسب و اطمینان حاصل کردن از کیفیت خدمات او، چالش بزرگی محسوب می‌شود. موسسات پرستاری در منزل به عنوان موسساتی شناخته می‌شوند که در ارائه خدمات مراقبتی تخصص دارند.

برای اطمینان از دریافت خدمات پرستاری عالی، بهتر است از مؤسسات معتبر و مجرب استفاده کنید. در حال حاضر، در تهران و شهرهای دیگر مؤسسات متعددی در این زمینه فعالیت می‌کنند که با توجه به نیاز خود، می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره ببرید.

مراقبت از بیماران، افراد مسن، نوزادان و کودکان نیازمند مهارت و تخصص است و برای اطمینان از ارائه بهترین خدمات، لازم است از پرستاران با تجربه و فعال مؤسسات معتبر کمک بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مراکز پرستاری را به شما معرفی کنیم.

معرفی مراکز خدمات پرستاری

شرکت های پرستاری در تهران، متعهد به ارائه خدمات به عزیزان شما برای پوشش نیازهایشان هستند. افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، با آموزش‌های لازم برای انجام وظایف خود به شما کمک می‌نماید. این خدمات شامل نگهداری از والدین، افراد بیماری یا کودکان است که نیاز به مراقبت و پرستاری ویژه دارند.

خدمات مراکز خدمات پرستاری می‌تواند به صورت شبانه روزی ارائه شده و با توجه به نیازهای هر فرد تنظیم شود. افراد با بیماری‌ها و وضعیت‌های مختلف مواجه هستند و نیازهای آن‌ها نیز متفاوت است. پرستاران مجرب، اطمینان می‌دهند که عزیزان شما همیشه مراقبت و توجه لازم را دریافت می‌کنند.

مزایای خدمات پرستاری در تهران شامل حفظ استقلال، امنیت و اطمینان بیشتر، جلوگیری از مراجعه غیر ضروری به مراکز درمانی و صرفه جویی در وقت و هزینه‌ها است. این موسسات به افراد مسن، بیماران و ناتوان کمک می‌کنند تا در محیطی آشنا و آرامش بخش، بهبود یابند و عادت‌های روزمره خود را حفظ کنند. این خدمات همچنین به فرزندان و خانواده‌ها کمک کرده تا به بهترین شکل ممکن از عزیزان خود مراقبت کنند.

لیست معتبرترین مراکز پرستاری در تهران

معترترین و بهترین مراکز پرستاری در تهران که دارای سابقه درخشان هستند و به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت می کنند به صورت جدول زیر می باشد:

نام موسسات آدرس مراکز پرستاری شماره تماس
سلامت اول سعادت آباد، سرو غربی، نبش خیابان بخشایش، ساختمان پزشکان سرو، پلاک 30، واحد 4 1527
سفیر آرامش تهران، میدان آزادی، ابتدای خیابان آزادی، نبش نورانی، پلاک 570، طبقه دوم، واحد 12 021-53808080
زندگی برتر تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، نرسیده به بیمارستان بقیه الله، پلاک 208، طبقه اول، واحد 1 021-41094
عاطفه تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان اعتمادیان شرقی، پلاک ۳۰ ، طبقه ۳، واحد۷ 021-44033849
آسانیسم خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، نبش فلسطین شمالی، جنب داروخانه دانشگاه، سرای صنایع خلاق، طبقه همکف 021-91304433
سپید گستر تهران، میدان ولیعصر، خیابان کریمخان، ابتدای خیابان حافظ، نبش کوچه هورچهر، پلاک2 طبقه4، واحد7 09127675745
سلامت تو تهران، تیموری به سمت شرق، نرسیده به مترو دانشگاه شریف، ساختمان یاس، پلاک ۱۱۶، واحد ۱۳ 021-91004890
آسایش ایده آل تهران، میدان جهاد، اول خ جویبار، پلاک ۶۰، طبقه ۵، واحد ۱۲ 021-88390121

بهترین موسسات پرستاری در تهران

بهترین مراکز خدمات پرستاری در تهران آن دسته از مراکزی هستند که علاوه‌بر خدمات مناسب، با محبت و به درستی با بیمار و سالمند برخورد می‌کنند. در این بخش تعدادی از بهترین مراکز پرستاری را گلچین کردیم و آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

موسسه پرستاری سلامت اول

سلامت اول، به عنوان بزرگ‌ترین شرکت های پرستاری قابل اعتماد با تاییدیه وزارت بهداشت، خدمات پرستاری حرفه‌ای و مراقبتی برای سالمندان و کودکان را برای شما در منزل فراهم می‌کند. مراقبت از یک کودک یا سالمند در خانه، به ویژه در زمان نیاز به مراقبت‌های پزشکی، ممکن است چالش‌برانگیز باشد. در این شرایط، شرکت پرستاری سلامت اول با استفاده از نیروهای مجرب و تجهیزات پزشکی پیشرفته، خدمات حرفه‌ای را ارائه می‌دهد.

این خدمات شامل پیگیری درمان‌های بیمار، پیشگیری از بیماری، مراقبت از بیمار، تزریق دارو و خدمات دیگر مرتبط با پرستاری در منزل، بیمارستان و مراکز بهداشتی است. هدف پرستاران در این مرکز، بهبود سلامتی بیماران بوده و خدمات خود را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. این تیم در طول شبانه‌روز، بهترین خدمات پرستاری در منزل را ارائه داده تا زندگی شما و عزیزانتان را آسان‌تر کند. از این رو، می‌توانید با اطمینان نگهداری از سالمند، کودک و بیمارتان را به تیم پرستاران ما بسپارید.

  • آدرس 
    سعادت آباد، سرو غربی، نبش خیابان بخشایش، ساختمان پزشکان سرو، پلاک 30، واحد 4
  • شماره تماس
    1527

شرکت پرستاری سفیر آرامش

مرکز خدمات پرستاری سفیر آرامش، یک شرکت برجسته و تخصصی در زمینه ارائه خدمات پرستاری در منزل و مراقبت از افراد سالمند، کودکان، نوزادان و بیماران است. اهداف این شرکت شامل ارائه خدمات مراقبت حرفه‌ای و با کیفیت برای تمامی افراد نیازمند می‌شود. تیم پرستاران سفیر آرامش از افراد با تجربه، حرفه‌ای و متخصص تشکیل شده که با بهره‌گیری از دانش و مهارت‌های خود، خدمات پرستاری شخصی‌سازی شده و حرفه‌ای را به افراد و خانواده‌ها ارائه می‌دهند.

این شرکت با ارائه خدمات پرستاری در منزل به کودکان، نوزادان، سالمندان و بیماران، امکان اقامت در مکانی آرام و آشنا برای عزیزان فراهم می‌کنند تا ایشان از بهترین خدمات نگهداری و مراقبتی بهره‌مند شوند. احترام، اخلاق و تعامل خوب و کیفیت بالا از ارزش‌های اساسی در این شرکت محسوب می‌شوند.

  • آدرس
    تهران، میدان آزادی، ابتدای خیابان آزادی، نبش نورانی، پلاک 570، طبقه دوم، واحد 12
  • شماره تماس
    53808080 – 021

مرکز مراقبت و پرستاری زندگی برتر

شرکت پرستاری زندگی برتر، یکی از بهترین شرکت های پرستاری است که خدمات پرستاری متنوعی را برای افراد مختلف ارائه می‌دهد. این خدمات شامل پرستار کودک، پرستار سالمند و پرستار بیمار می‌شود. این شرکت پرستاری خدمات خود را به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای سال در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مراقبین شرکت زندگی برتر افرادی مجرب با تحصیلات و تجربه کافی هستند که توانایی انجام وظایف مختلف خود را با کیفیت بالا و بهره‌گیری از آخرین دانش‌های روز دنیا دارند.

  • آدرس
    تهران، ونک، خیابان ملاصدرا، نرسیده به بیمارستان بقیه الله، پلاک 208، طبقه اول، واحد 1
  • شماره تماس
    021 – 41094

مجموعه پرستاری عاطفه

مرکز خدمات پرستاری و مشاوره عاطفه یکی از مراکز خدمات پرستاری بوده که تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایران است. این مرکز با بیش از ۲۰ سال سابقه، تخصص و تجربه خود را برای خدمات پرستاری در منزل در تهران و سایر شهرها، به عنوان یک مرکز معتبر شبانه روزی به خدمت مشتریان ارائه می‌دهد.

با توجه به حساسیت و اهمیت ویژه قشر سالمند، کودکان و بیماران، مرکز پرستاری عاطفه با غربالگری دقیق، گزینش و آموزش مداوم به پرستاران و مراقبان تیمی متخصص و کارآزموده خود، اطمینان می‌دهد که بهترین کیفیت خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد. تجربه چندین ساله در زمینه پرستاری، عشق و احترام به سالمندان و کودکان، از ویژگی‌های مرکز عاطفه به شمار می‌آید.

خدمات این مرکز شامل ارسال پرستار برای کودکان و سالمندان به منزل، مراقبت از بیماران، ماما، فیزیوتراپ، ماساژور پرستار و پزشک متخصص و مجرب به منزل شما است. خدمات این مرکز همچنین شامل تزریقات، نوار قلب، پانسمان، فیزیوتراپی، سرم‌تراپی و ماساژ در محیط آرام و مناسب منزل شما انجام می‌شود.

  • آدرس
    تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان اعتمادیان شرقی، پلاک ۳۰ ، طبقه ۳، واحد۷
  • شماره تماس

    021- 44033849

موسسه پرستاری آسانیسم

مرکز خدمات پرستاری آسانیسم، به عنوان یک ارائه دهنده خدمات مراقبتی به کودکان و سالمندان و اعزام پرستار به منزل، خدماتی با کیفیت و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این تیم از پرستاران مجرب تشکیل شده که به بهترین شکل ممکن به نیازهای شما پاسخ می‌دهند. اعتماد و امنیت مشتریان اولویت این شرکت است. تمام پرستاران دارای مدارک و صلاحیت‌های لازم هستند و تحت کنترل کیفیت دقیق قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود که بهترین خدمات مراقبتی را به شما ارائه می‌دهند.

هر فرد نیازهای مختلفی دارد و برای همین شرکت آسانیسم خدمات متنوعی از جمله مراقبت پساعمل جراحی، همراهی در بیمارستان، پیگیری بهداشتی و سلامت سالمند را ارائه می‌دهد. این تیم در این زمینه‌ها متخصص بوده و می‌تواند به بهترین شکل ممکن به نیازهای شما پاسخ دهد. همچنین، تیم پرستاران کودک آسانیسم برای مراقبت از فرزندان شما از نوزادی تا کودکی حرفه‌ای و عاشقانه خدمات خود را ارائه می‌دهند. با ارائه خدمات پرستاری کودک، شما می‌توانید اوقات خوبی را برای آن‌ها فراهم کنید.

این شرکت اهمیت بسیاری به ارتباط مستمر و پشتیبانی با مشتریان می‌دهد. با ایجاد یک خط ارتباطی قوی، شما می‌توانید به راحتی با تیم این شرکت در ارتباط بوده و در مورد هر گونه نیاز یا سوالی مشورت کنید. اعتماد به این شرکت و انتخاب خدمات پرستاری آسانیسم، بهترین تجربه مراقبتی برای شما و عزیزانتان خواهد بود.

  • آدرس
    خیابان انقلاب- نرسیده به چهارراه ولیعصر- نبش فلسطین شمالی- جنب داروخانه دانشگاه- سرای صنایع خلاق- طبقه همکف
  • شماره تماس
    02191304433

شرکت سپید گستر

در دنیای امروز، با مشغله‌های زندگی و کاری، افراد کمترین وقت را برای مراقبت از سالمندان، کودکان و بیماران دارند. این وظایف مهم نیازمند توجه و مراقبت ویژه‌ای هستند که می‌توان برای انجام آن از مراکز خدمات پرستاری بهره برد. شرکت سپید گستر، یکی از موسسات معتبر در تهران بوده که به ارائه خدمات پرستاری در منزل مشغول است. خدمات پرستاری در منزل شامل مراقبت از سالمندان، کودکان و بیماران می‌شود.

مراقبت از والدین و عزیزان سالمند یک وظیفه بسیار مهم برای افراد جوان است. دوره سالمندی یک مرحله حیاتی بوده و مراقبت از سالمندان نیازمند توجه و مراقبت ویژه است. سپید گستر به ارائه انواع خدمات مراقبتی و پرستاری در منزل برای سالمندان می‌پردازد. خدمات پرستاری شامل خدمات درمانی، بهداشتی، مراقبتی و نظافتی است که به وسیله پرستار سالمند موسسه ارائه می‌شود.

یکی از بزرگترین نگرانی‌ها برای افراد، به ویژه مادران شاغل، مراقبت و نگهداری از کودکان است. با شاغل بودن والدین، زمان کافی برای مراقبت از کودکان وجود ندارد، اما با استفاده از خدمات پرستاری کودکان، می‌توان از رشد و پرستاری بهتر کودکان حمایت کرد. موسسه سپید گستر با پرستاران متخصص و آموزش دیده در زمینه پرستاری کودکان همکاری می‌کند و خدمات مراقبتی، آموزشی، بهداشتی و درمانی را ارائه می‌دهد.

  • آدرس
    تهران، میدان ولیعصر، خیابان کریمخان، ابتدای خیابان حافظ، نبش کوچه هورچهر، پلاک2 طبقه4، واحد7
  • شماره تماس
    09127975745

مجموعه مراقبت و نگهداری سلامت تو

استفاده از خدمات موسسات پرستاری برای مراقبت از افراد سالخورده و مسن در منزل، یک راهکار هوشمندانه برای ارتقای کیفیت زندگی آنان است. این اقدام به شما کمک می‌کند تا از خدمات نابهنگام و ناکارآمد مراکز سالمندان فاصله بگیرید و به جای آن از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت پرستاران در منزل استفاده نمایید. اگر مشغول کار و زندگی روزمره خود هستید و نمی‌توانید به طور کامل به مراقبت از عزیزان سال‌خورده خود بپردازید، حضور یک پرستار سالمند می‌تواند به شما کمک کند.

پرستاران سالمند مجموعه مراقبت و نگهداری سلامت تو، با ویژگی‌ها و مهارت‌های منحصر به فرد خود، به بهترین شکل ممکن در مراقبت و نگهداری از افراد سالخورده کمک می‌کنند. آنان با ارائه خدمات حسب نیاز و با توجه به شرایط فردی و توانایی‌های فرد، باعث افزایش راحتی و سلامت جسمی و روحی آنان می‌شوند. اولین گام در انتخاب بهترین پرستار برای مراقبت از عزیزان‌تان، مشاوره با افراد آگاه و شناخته شده است. از طریق مراجعه به مراکز معتبر و اعتماد به پرستاران با مجوز و مدرک، می توانید بهترین خدمات را برای عزیزان خود فراهم کنید.

موسسه سلامت تو، با تیم متخصص و با تجربه خود، خدماتی به شما ارائه می‌دهد تا به بهترین پرستاران برای مراقبت از عزیزان خود دسترسی پیدا کنید. اگر نیاز به پرستار سالمند دارید، با تماس با مشاورین این شرکت، اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کرده و بهترین گزینه را برای خود انتخاب خواهید کرد. در انتخاب پرستاران سالمندان، از خدمات معتبر و با کیفیت استفاده کنید تا بهترین مراقبت را برای عزیزانتان فراهم آورید.

  • آدرس
    تهران، تیموری به سمت شرق، نرسیده به مترو دانشگاه شریف، ساختمان یاس، پلاک ۱۱۶، واحد ۱۳
  • شماره تماس
    02191004890

شرکت پرستاری آسایش ایده آل

مرکز سلامت و پرستاری آسایش ایده آل با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و زیر نظر سازمان بهزیستی کشور، یکی از شرکت های پرستاری قابل اعتماد و اطمینان است. با مدیریتی با تجربه و پاسخگویی شبانه‌روزی، تیم متخصص و حرفه‌ای خود، جهت رضایتمندی خانواده‌های محترم مشغول به کار شده است. تمامی پرستاران این مرکز، افرادی متخصص بوده، مراحل سخت گزینش را طی کرده و بهترین خدمات را ارائه می‌دهند. هدف آن‌ها تبدیل شدن به بزرگترین و مجرب‌ترین مرکز پرستاری کشور است.

  • آدرس
    تهران، میدان جهاد، اول خ جویبار، پلاک ۶۰، طبقه ۵، واحد ۱۲
  • شماره تماس
    02188390121

برای اطمینان از بهبود کیفیت زندگی عزیزانتان و بهره‌مندی از بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات پرستاری در تهران، همچنین صرفه‌جویی در وقت و هزینه، می‌توانید با موسسات و مراکز پرستاری تماس بگیرید. این موسسات مشاوره‌های لازم را برای استخدام پرستار کودک، پرستار سالمند و پرستار بیمار ارائه می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با مشاورین ما در سلامت اول تماس بگیرید.

Picture of Meysam Ganji
Meysam Ganji
اینجانب میثم گنجی کار پرستاری و مراقبت از بیمار و سالمند را به طور حرفه ای دنبال می کنم و همواره به ارائه خدمات با کیفیت و متناسب با نیاز هر فرد معتقد هستم. در طی این سال ها، با شرکت در کلاس ها و برگذاری دوره ها و کارگاه های آموزشی متعدد در این زمینه مهارت ها و تجربیات ارزشمندی کسب کرده ام که سعی دارم در اینجا با شما عزیزان اشتراک بذارم.
درخواست فوری پرستار از مرکز سلامت اول
سایر مطالب مرتبط
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای ثبت درخواست خدمات پرستاری در منزل و یا دریافت مشاوره رایگان، فرم زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس از سمت کارشناسان ما باشید.