مرکز پاسخگویی 24 ساعته ☎ 1527

استخدام پرستار متخصص در منزل و وظایف آن

استخدام پرستار متخصص در منزل و وظایف آن

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

استخدام پرستار متخصص در منزل و وظایف آن چیست؟ پرستار متخصص در منزل، بسته به برنامه مراقبتی خاص و نوع بیمار، وظایف مختلفی را در طول ویزیت بیمار انجام می دهند. آنها اغلب وظایف و مسئولیت های زیر را دارند:

  • در هر ویزیت، مشاهدات وضعیت بیمار را ارزیابی و ترسیم کنید.
  • وظایف ارزیابی را کامل کنید، از جمله بررسی داروها و علائم حیاتی.
  • داروهای تجویز شده توسط پزشک را تجویز کنید.
  • زخم ها را بپوشانید یا اصلاح کنید و پیشرفت بهبودی را ارزیابی کنید.
  • ارائه آموزش به بیماران و خانواده ها در مورد روش ها و استراتژی های مراقبت بهداشتی مناسب در منزل.
  • با پزشکان، فیزیوتراپیست ها، کاردرمانگران و سایر افراد در برنامه مراقبت از بیمار هماهنگ کنید.
  • از طریق مراقبت تسکینی، بیمار را راحت نگه دارید.
  • ابزار یا وسایلی را که ممکن است کیفیت زندگی را برای بیمار بهبود بخشد، توصیه کنید.

استخدام پرستار متخصص در منزل

پرستار بیمار معمولاً برای آژانس های مراقبت های بهداشتی خانگی کار می کنند تا مراقبت های خانگی را به بیماران ارائه دهند. آنها از صلاحیت های پرستاری خود در ترکیب با دلسوزی خود برای دیگران برای ارائه خدمات پزشکی با کیفیت به بیماران خود استفاده می کنند. وظیفه آنها گرفتن اطلاعات حیاتی بیمار، ارزیابی وضعیت سلامت آنها و انجام اقدامات معمول مانند ارائه دارو و بررسی زخم ها است. بعد از هر ویزیت، آنها گزارش پیشرفت را برای پزشکان می نویسند تا بررسی کنند. آنها همچنین ممکن است به عزیزان خود یاد دهند که چگونه اقدامات مراقبتی معمول مانند تجویز داروها، بررسی سطح قند خون و تعویض بانداژ را انجام دهند.

استخدام پرستار متخصص در منزل و وظایف آن
استخدام پرستار متخصص در منزل و وظایف آن

مهارت ها و صلاحیت هایی برای استخدام پرستار متخصص در منزل

یک پرستار بیمار یا پرستار سالمند  از انواع مهارت های نرم و دانش بالینی برای ارائه جامع ترین مراقبت ها استفاده می کند. این مهارت ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مهارت های بین فردی قوی که به آنها امکان می دهد با بیماران خود آشنا شوند، ارتباط شخصی ایجاد کنند و اعتماد را برای ارائه مراقبت با کیفیت بالا ایجاد کنند و در عین حال لذت و راحتی بیماران را افزایش دهند.
  • ابتکار عمل تا بتوانند در صورت لزوم تصمیمات مستقل بگیرند و راهنمایی و درخواست بیماران را بپذیرند.
  • توانایی عمل سریع در مواقع اضطراری و کار موثر
  • انعطاف پذیری و صبر برای کار در محیط های مختلف زندگی
  • دانش مهارت های بالینی از جمله تعویض بانداژ، دادن تغذیه لوله، تزریق و تنظیم و نظارت بر IV

بیشتر بخوانید : راهنمای استخدام پرستار در تهران

وظایف روزانه یک پرستار متخصص در منزل چیست؟

در یک روز متوسط، یک پرستار متخصص در منزل  چندین بیمار را برای حضور در آن ملاقات می کند. آنها برنامه خود را بررسی می کنند، زمان بازدید را بررسی می کنند و آدرس ها را تأیید می کنند. در طول روز، آنها به هر مکان رانندگی می کنند و به بیماران و عزیزانشان سلام می کنند. آن‌ها با هر بیمار صحبت می‌کنند تا بفهمند چه احساسی دارند و آیا چیزی نسبت به آخرین ویزیت آنها تغییر کرده است یا خیر. آنها برای ارزیابی تنفس و فشار خون، موارد حیاتی خود را بررسی می کنند.

در طول هر ویزیت، آنها وظایف خاص بیمار مانند گرفتن نمونه خون یا تجویز دارو را انجام می دهند و به هر سؤالی که بیماران و عزیزانشان دارند پاسخ می دهند. آنها همچنین یادداشت برداری می کنند تا بعداً در گزارش خود لحاظ کنند. پرستاران سلامت در خانه گزارش‌هایی را جمع‌آوری می‌کنند و قبل از پایان روز برای پزشکان بیماران خود ارسال می‌کنند.

استخدام پرستار متخصص در منزل و وظایف آن
استخدام پرستار متخصص در منزل و وظایف آن

مهم ترین ویژگی های پرستار متخصص در منزل چیست؟

یک پرستار خوب در خانه کسی است که همدلی خود را با دیگران از طریق ارائه مراقبت و خدمات پرستاری با کیفیت به بیماران خود هدایت می کند. آنها وقت شناسی و مدیریت زمان را در اولویت قرار می دهند، زیرا هر روز چندین بیمار را ویزیت می کنند. پرستاران بهداشت در خانه همچنین توجه فوق العاده ای به جزئیات دارند که آنها را قادر می سازد تا بیماران خود را به دقت ارزیابی کنند و تعیین کنند که آیا آنها به مراقبت های اضافی در بیمارستان یا کلینیک نیاز دارند یا خیر. علاوه بر این، یک پرستار خوب در خانه همیشه به دنبال فرصت‌های آموزش مداوم برای ارتقای مهارت‌های خود و ارائه مراقبت‌های تخصصی به بیماران خود است.

استخدام پرستار متخصص در منزل
استخدام پرستار متخصص در منزل

استخدام پرستار متخصص در منزل برای سالمندان

مطالعات متعدد نشان داده است که افراد مسن منزوی اجتماعی اغلب احساس تنهایی و افسردگی می کنند، فعالیت بدنی کمتری دارند و ممکن است در معرض فشار خون بالا باشند. پرستار متخصص در منزل  می توانند تعامل اجتماعی و همراهی را ارائه دهند. مزایای سلامتی خاص چنین روابط معنی‌داری می‌تواند شامل کاهش فشار خون، کاهش خطر مشکلات سلامت روان و کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر، مشکلات قلبی عروقی و سایر شرایط باشد. هم مددجویان و هم مراقبان به پاداش های شخصی این روابط مهم اشاره می کنند.

پرستار در منزل سلامت اول

درخواست فوری پرستار از مرکز سلامت اول

سایر مطالب مرتبط
0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برای ثبت درخواست خدمات پرستاری در منزل و یا دریافت مشاوره رایگان، فرم زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس از سمت کارشناسان ما باشید.