مرکز پاسخگویی 24 ساعته ☎ 1527

هزینه نگهداری از کودک در منزل

هزینه نگهداری از کودک در منزل

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

هزینه نگهداری از کودک در منزل برای اکثر خانواده ها موضوعی مهمی است همه به دنبال بهترین مراقبت از کودک خود هستند اما در مقابل نیز بسیاری از خانواده ها توانایی مالی پرداخت هزینه های نگهداری از کودک در منزل را ندارند .

هزینه نگهداری از کودک در منزل به شرایط مختلفی بستگی دارد . عواملی همچون محل زندگی ، نوع مراقبت از کودک ، سن کودک ، ساعات لازم در روز یا هفته و یا ماه برای نگهداری از کودک . همه ای این شرایط بر هزینه نگهداری از کودک در منزل تاثیرگذار است .

هزینه نگهداری از کودک در منزل
هزینه نگهداری از کودک در منزل

قابل ذکر است که طی بررسی های انجام شده توسط سازمان بین المللی پرستاری کودک نشان می دهد که میانگین حقوق و قیمت پرستار کودک در خانه برای نوزدان بیشتر از کودکان است . هزینه نگهداری کودک در من منزل با قیمت های مشخصی در یک ماه تعیین می گردد .

چنانچه والدین کودک نیاز به ساعات بیشتری برای مراقبت از کودک در منزل داردند ، ساعات اضافی برای پرستار کودک اضافه کاری محسوب می شود . البته برخی پرستاران کودک مایل هستند حقوق خود را به صورت ساعتی ، هفتگی و در برخی موارد دیگر به صورت ماهانه دریافت کنند  . همچنین توصیه می شود والدین کودک جهت تشویقی و پاداش مبلغی را سالانه به عنوان مراقبت از کودک پرداخت نمایند .

شرایط موثر بر تعرفه هزینه نگهداری از کودک در منزل

قابل ذکر است که در دنیا هزینه نگهداری از کودک شامل هزینه هایی مانند مالیات برای کارفرما به همراه دارد و والدین از پرداخت هزینه به پرستار کودک امتناع می کنند که این مساله باعث لغو مجوز پرستار کودک می گردد والدین نیز به دلیل عدم رعایت اصول بیمه جریمه خواهند شد .

لذا ما توصیه می کنیم بهترین و مطمئن ترین روش جهت استخدام پرستار کودک همیشه جذب نیرو از طریق مراکز پرستاری است که در این صورت نیز بحث های مالیاتی و بیمه با مرکز خواهد بود .

هزینه نگهداری از کودک در منزل
هزینه نگهداری از کودک در منزل

ویژگی های یک پرستار خوب برای کودک چیست ؟

تمامی مراقبین کودک بسته به نیاز استخدام شامل مادریار ، کودک یار ؛ پرستار کودک بیمار و پرستار کودک تحصیل کرده می باشند .

والدین گزینه های زیادی را برای انجام کارها در نظر دارند و به طبع در اینجا تصمیم گیری کار ساده ای نخواهد بود . لذا ما در ادامه این مطلب مزایا ، معایب و هزینه های نگهداری از کودک در منزل را بررسی کرده ایم تا شما برای انتخاب یک پرستار کودک مناسب همه ی گزینه ها را در نظر بگیرید و سپس تصمیم گیری نمایید .

همچنین جهت آگاهی از هزینه نگهداری پرستار کودک در منزل می توانید با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد مقاله : پرستار کودک می‌خوام!

هزینه نگهداری از کودک در منزل به چه عواملی بستگی دارد ؟

بدون شک برای انتخاب بهترین پرستار کودک در منزل ، باید به بهترین و مطمئن ترین موسسات ارائه دهنده خدمات مراقبتی مراجعه کرد . همچنین به هنگام انتخاب پرستار باید به این نکته بسیار مهم هم توجه کنید که همیشه پرستارانی که دارای تحصیلات کودک یاری و یا روانشناسی کودک هستند ، گزینه بهتر و مطمئن تری جهت نگهداری از کودک در منزل می باشند چرا که این پرستار می تواند مدیریت اجرایی بهتری در بهترین ساعات روز که بهترین ساعات برای بازی و یادگیری کودک است ، داشته باشد و شما نیز با خیال راحت می توانید کودک خود را به وی بسپارید .

هزینه نگهداری از کودک در منزل
هزینه نگهداری از کودک در منزل

لذا توصیه اکید داریم حتما از پرستار تحصیل کرده کودکیاری و آشنا به مراقبت از کودک گزینش کنید تا انتخاب یک پرستار معمولی

عوامل زیر مستقیما بر هزینه نگهداری از کودک در منزل تاثیرگذار است :

  • داشتن مهارت و تجربه کافی در زمینه پرستاری و مراقبت از کودک
  • پرستار کودک قرار است از چند کودک در منزل نگهداری کند ؟
  • تعیین دقیق و شفاف وظایف پرستار کودک در منزل
  • دوری یا نزدیکی محل کار
  • تعداد ساعات کاری پرستار یا مراقب کودک در منزل
  • تعداد روزهای کاری پرستار کودک در منزل
  • مدرک تحصیلی پرستار کودک در منزل

همچنین به نکات تاثیرگذار زیر بر هزینه نگهداری از کودک در منزل باید توجه داشت :

محل و مکانی که قرار است پرستار کودک از فرزند دلبندتان مراقبت و نگهداری کند از نظر دوری و نزدیکی آن به وسایل نقلیه عمومی می تواند یکی از علل اصلی تاثیرگذار بر قیمت گذاری باشد .

همچنین نوع کار و وظایفی که بر عهده پرستار کودک است هم نقش زیاد در قیمت مراقب کودک در منزل دارد .

ما تمامی مراقبین و پرستاران کودک در منزل را به دقت گزینش و غربال می کنیم و در زمانی که شما یک پرستار یا مراقب کودک را تایید می کنید ، ما نیز از پرستار و مراقب موسسه خود پشتیبانی های لازم را انجام می دهیم و ایشان را در ارائه بهترین و باکیفیت ترین استاندارهای نگهداری کودک در منزل راهنمایی می کنیم  .

Picture of Maryam Aghaeizade
Maryam Aghaeizade
سلام! من مریم هستم. مطالعات و تحقیقات بنده در زمینه سلامت بالینی و پرستاری در منزل، در راستای بهبود کیفیت مراقبت‌های پزشکی و ارتقای سلامت فردی است. از این رو تجربه و دانش حرفه‌ای خود را که در این 10 سال به دست آورده‌ام، برای ارائه خدمات پرستاری باکیفیت و موثر با شما به اشتراک خواهم گذاشت.
درخواست فوری پرستار از مرکز سلامت اول
سایر مطالب مرتبط
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برای ثبت درخواست خدمات پرستاری در منزل و یا دریافت مشاوره رایگان، فرم زیر را تکمیل کرده و منتظر تماس از سمت کارشناسان ما باشید.