مرکز پاسخگویی 24 ساعته ☎ 1527

پرستار در منزل سلامت اول

مشاوره رایگان خدمات اعزام پرستار

پرستاری ۲۴ ساعته از سالمند در خانه یا خانه سالمندان؟

پرستاری ۲۴ ساعته از سالمند

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

فهرست مطالب

ممکن است زمانی فرابرسد که نظارت مداوم و پرستاری ۲۴ ساعته از سالمند ضروری شود. مراقبت شبانه‌ روزی از سالمند در منزل یا خانه سالمندان بستگی به تصمیم خانواده‌ها دارد. انتخاب مناسب‌ترین گزینه برای شما و سالمند مستلزم مقایسه این ۲ دو مورد است.

پرستاری ۲۴ ساعته از سالمند

اغلب سالمندان ترجیح می‌دهند در خانه خود پیر شوند چرا که محیط آشنای خانه و حس امنیت آن در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شود. محاصره شدن با اعضای خانواده، دوستان نزدیک و یادگاری‌هایی که در طول زندگی جمع‌آوری‌شده‌اند شیوه ایدئال زندگی بسیاری از سالمندان است.

با این‌حال همه سالمندان با نقل‌مکان به خانه سالمندان مخالفت شدید نمی‌کنند. این‌گونه مراکز به‌صورت ۲۴ ساعته کار می‌کنند، به این معنی که سالمند شما با لمس یک دکمه کمک‌ های پزشکی را احضار می‌کند. به‌علاوه با توجه‌ به تعداد زیاد افراد سالخورده در این مکان‌ها فرصت‌های بسیاری برای  معاشرت در خارج از خانه برای آنها به وجود می‌آید.

پرستاری ۲۴ ساعته از سالمند در خانه یا خانه سالمندان؟

علی‌رغم تمام مزایایی که  خانه سالمندان برای آرامش این عزیزان فراهم می‌کند عده‌ای ترجیح می‌دهند در خلوت خانه پیر شوند. در چنین مواردی پرستاری از سالمند ضروری می‌شود. هنگام تصمیم‌گیری بین مراقبت در خانه مراقبت و مراقبت در خانه پرستاری باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید، از جمله سطح مراقبت موردنظر، نوع خدمات و قیمت.

مقایسه پرستاری از سالمند در خانه و خانه سالمندان

1. عوامل اجتماعی را در نظر بگیرید

زمانی که تنهایی و انزوا گریبان سالمند را در خانه می‌گیرد، همراهی یک پرستار در خانه بسیار ارزشمند است. یک مراقب با روابط‌عمومی قوی فرصتی برای تشکیل پیوندهای قابل‌اعتماد و پویا ایجاد می‌کند.

پرستاران منزل به‌صورت شیفتی کار می‌کنند و حداکثر دو مراقب در هفته به نیازهای سالمند رسیدگی می‌کنند. خانه‌های سالمندان مملو از فرصت‌هایی برای ارتباطات اجتماعی هستند بازی‌های گروهی، جلسات ورزشی و گردش برای ساکنان سازماندهی می‌شود. سالمندان خوش‌اخلاق زندگی در خانه سالمندان را رضایت‌بخش می‌یابند.

2. سطح مراقبت‌های موردنظر را ارزیابی کنید

برخی از سالمندان به پشتیبانی تمام‌ وقت در خانه نیاز دارند. در چنین مواردی وجود یک پرستار سالمند حرفه‌ای که به فعالیت‌های روزانه وی نظارت کند، غذا و داروهایش را به‌موقع بدهد و در حمام کردن و توالت رفتن به او کمک کند ضروری است.

در این حالت نیز پرستاری ۲۴ ساعته از سالمند با شیفت‌های چرخشی ۱۲ ساعته انجام می‌شود.

دریافت مراقبت‌های پزشکی ۲۴ ساعته در خانه سالمندان یکی از مهم‌ترین تسهیلات این مکان‌ها است. دسترسی فوری به مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی پیشرفته و همچنین درمان‌ها و فعالیت‌های روزمره از دیگر امکانات این مکان‌ها است.

3. نیازهای مراقبت از بیماران آلزایمری را بررسی کنید

مزیت پرستار در منزل این است که حتی در شرایط مزمن نیز بیمار مراقبت‌های ماهرانه دریافت می‌کند. این مراقبان آموزش‌دیده هستند و می‌دانند در شرایط حساس مانند زمانی که فرد در طغیان خشم گرفتار شده است چگونه رفتار کنند. افرادی که به زوال عقل دچار هستند می‌توانند بهترین خدمات پرستاری را توسط این مراقبان دریافت کنند.

همچنین برخی از خانه‌های سالمندان خدمات مراقبت از بیماران آلزایمری و ایجاد موقعیت‌های زندگی بهینه برای آنها دارند.

پرستاری ۲۴ ساعته از سالمند
پرستاری ۲۴ ساعته از سالمند

4. هزینه‌ها را مقایسه کنید

اگر سطح مراقبت‌های موردنیاز پایین باشد و مراقب دارای صلاحیت حرفه‌ای بالایی نباشد، پرستاری ۲۴ ساعته از سالمند در خانه مقرون‌به‌صرفه‌ترین نوع مراقبت است.

متغیر مهمی که بر هزینه مراقبت در خانه تأثیر می‌گذارد، استخدام یا عدم استخدام یک پرستار ماهر است. به‌عنوان‌مثال یک پرستار تحصیل‌کرده که در یک مرکز معتبر کار می‌کند نسبت به یک دستیار معمولی بهداشتی در خانه که صرفاً جهت انجام کمک‌های اولیه و امور منزل استخدام می‌شود قیمت بالاتری دارد.

پیشنهاد مقاله : پرستار سالمند شبانه روزی یا نیمه وقت از کجا بگیریم؟

بررسی‌ها نشان می‌دهد سالمندانی که مراقبت‌های بهداشتی را در خانه دریافت می‌کنند، کیفیت زندگی بالاتری دارند و شادتر هستند. این یک حقیقت است که سالمندانی که مراقبت‌های خانگی دریافت می‌کنند، ۵۰ درصد کمتر از سالمندان دیگر به پزشک مراجعه می‌کنند.

پرستاری ۲۴ ساعته از سالمند در خانه یا خانه سالمندان؟

یادداشت پایانی

مزایای مراقبت در منزل قابل‌توجه است، به‌ویژه که امروزه مؤسسه‌های مراقبت در منزل که بر کیفیت زندگی سالمندان متمرکز هستند از نظر تعداد و دامنه خدمات در حال گسترش‌اند. یکی از این مؤسسات مراقبت از سالمندان، مؤسسه پرستاری سلامت اول است.

ما به‌عنوان یک ارائه‌دهنده معتبر خدمات سالمندان، خدمات جامع را در منزل و باهدف کمک به سالمندان ارائه می‌دهیم که شامل پرستاری ۲۴ ساعته از سالمند نیز می‌شود. به این ‌صورت که از لحظه بیدارشدن تا زمان خوابیدن  سالمند و در طول شب مراقبت‌های ۲۴ ساعته دریافت خواهند کرد.

مراقبان ما در تمام جنبه‌های زندگی روزمره اعم از حمام کردن، لباس پوشیدن و حمل‌ونقل به عزیزان سالمند شما کمک می‌کنند. مراقبان دلسوز ما از بهترین ارائه‌دهندگان نگهداری از سالمند هستند.

0 0 رای ها
امتیاز خود را ثبت کنید
guest
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشاوره رایگان خدمات اعزام پرستار